Thanks A Lot Guys ;D

Friday, May 22, 2009

jammed


semlm mase blk keje dekat gak la nk sampai umah aku tetibe kete sume slow je..panjang lak tu jem dia..lenguh kaki aku..klu kt KL mmg dah biase jem ni kn..tp kt tempat aku bile jem panjang2 ni jd tension lak..hehe...ye la tak biase...aku ingtkn ade road blok tp tak kn lame sgt kn..rupenye ade accident..mase aku lalu kt kete waja yg accident tu org dlm tu dh xde..waja remuk kt depan..tak tau la waja tu berlanggar ngn ape atau pun kete dia yg berpusing sbbnye tiang lektrik kt belah kanan patah...wayar lektrik belah kiri lak smpi putus..bergelap la nmpknye org2 kt kawasan tu...berhati2 di jalan raya.ingtlah org yang tersayang :p


4 comments:

Dee said...

berhati-hati di jln raya ye hana..

Hana Kamaruddin said...

orait! same 2 u sis..

rasp said...

amboi sempat snap2 piccas tu...
very mamarazzi gitu :D
safe driving sis!

Hana Kamaruddin said...

hehe...sbb jln jem asyik kene brenti je..tu yg sempat snap gmbr tu...TQ..u 2 sis