Thanks A Lot Guys ;D

Saturday, May 23, 2009

lega ;p

mlm ni perasmian opis baru aku..aku kene brtugas la skit.da dapat baju free tak kn dok diam je kn...melampau tau!

so tugas aku dah selesai...walaupn hanya kasi buku aturcara je tp ble kene kasik kt Tuanku aku jd kecut perut lak..hehe...pape pn sume berjalan lancar...ni nk tunggu Tuanku melawat opis lak...ngah stand by ni..nnt aku update lg k..daaaaaaa

*tgk tu Tuanku da stand by nk amik buku aturcara dr aku.sori gmbr blur :D

4 comments:

Meh Kongsi said...

ini aku hehehe... cam ne nk bagi buku tu, kene ampun tuanku dulu ek

Khas Lysha said...

walaupon tugas kecik jer tp biler dh mengadap sultan mmg la mcm berat jer rasanya..

Hana Kamaruddin said...

Meh Kongsi...haha! mmg ler..pastu kene tunduk duduk pas Tuanku da amik buku tu br leh bgn.undur then tunduk lg skali...

Hana Kamaruddin said...

Khas Lysha...betul sis..masa raptai ok je..ble btul2 menggelabah lak.. ;p