Thanks A Lot Guys ;D

Wednesday, May 27, 2009

nyongkit


pukul 11 pg semlm kami berlima (gmbr aku tak yah le ye..) g nyongkit.hehe..dah la nyongkit ramai2 lak tuh...nyongkit ni maksudnye mengular/ponteng keje...ni bahase org perak..aku memula dulu pun tak tau gak..pas dah keje kt kuale kangsar ni baru le paham...mase memula dgr dulu berkerut dahi.haha..!

sbnrnye kami takde la g memane pun..saje je jenjln menghilangkn tension..hihi..kuar masuk kedai..ye la kt kuale ni mane le ade shopping complex..dah lame tak wat perangai kuar ramai2 cam ni...windu rasenye...ewahhh! kul 1 camtu g mamam..time lunch kan kene la mamam..aku tak join sbb dudu dah kol nak amik aku bwk g makan..dia pun redho jela yg bini dia ni kuat nyongkit...haha! jgn bocor rahsia kt bos tau..korang nnt kite nyongkit lg tau :D

12 comments:

haruan tasek said...

ngulor ya yong.... jangan amalkan...

rasp said...

best gak ooo skali skala nyongkit...
baru tau maksud nie, leh i guna *ihiks*

ikiqzana said...

nyongkit..?? ingt apa la. rupanyer bahasa kt sana. x tahu la plak. x pernah dengar...

iedaLUVsham said...

heheheh!!! dok kuale rupenyer,dekat la kite, ieda kat ipoh, heheheh!!! same le kite pon kuat nyogkit! hahahha!!! =)

Rinna said...

Amboi2.. nyongkit ekk..Ngadu kang kat boss kome..baru tau ekk.. heheheheh..

Hana Kamaruddin said...

haruan tasek...bkn selalu tp sekali-sekale je ;p

Hana Kamaruddin said...

rasp...tau takpe..sila2 bleh gune bahase tu..berkerut dahi org dgr...hehe

Hana Kamaruddin said...

ikiqzana...sis sy dulu pn tak penah dgr bahase ni..;p lame2 dh dok sini biase ler..

Hana Kamaruddin said...

iedaLUVsham...a'ah dekat je...tp sy keje je kt kuale..dok kt tepen..

Hana Kamaruddin said...

Rinna....sis...boss sy sporting..klu repot pn dia tak marah...senyum je..hih

mizzyN said...

songket. @P

Hana Kamaruddin said...

mizzyN...songket la plak kan... :D