Thanks A Lot Guys ;D

Monday, May 25, 2009

posto..! posto..!

ari jumaat lepas aku dapat posto ni..budak praktikal dtg hantar kt tempat aku.mmg dok tunggu pun posto ni...skernye ati! tp ape ade dlm ini posto.jeng3....

so ari sabtu pagi aku gigih bgn awal sbb nk g cuci kete...ye la kete aku dah dekt 2 bln tak cuci...sgt malas ye nak basuh kete walaupun bkn cuci sendiri..tp ape kene-mengena posto tu ngn kene basuh kete?kui3....

kete comelku sedang mandi..

dah vakum pastu siap..bersinar-sinar.hehe...ye la b4 ni malap je kaler dia sbb lame tak cuci...

dah bersih baru leh lekat stiker ni...nampak x? sbnrnye dlm posto tu ade stiker kete.seminggu aku tunggu stiker..ai read Redmummy.Com

gigih tau g basuh kete..ye la kalau kete kotor, cermin kotor camne org nak nmpk stiker ni kan? betul tak kak Red?hihi....

6 comments:

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

ingat hang yang nak cuci keta rupanya bawa p kedai haha hampeh betol...
anyway,,, salam pengunjung baru haha..just passing by..

Meh Kongsi said...

a'a apa dlm posto tu kak na hehehe

Hana Kamaruddin said...

Ritz...takde la rajin sgt nk cuci kete sendiri..tq visit my blog

Hana Kamaruddin said...

Meh Kongsi...stiker kete ajo ;p

mizzyN said...

redmummy.com tu apa nye hana? aku maleh nak google :P

Hana Kamaruddin said...

mizzyN...tak payah google...ko taip je trus..kuar le..ni blog kak Red...best woo bace