Thanks A Lot Guys ;D

Thursday, June 18, 2009

award from FIDA


minggu ni aku dihujani dgn award dan tag..TQ2...aku sker sgt.award kali ni from fida. bekas student praktikal kt opis aku last year...skrg ni last sem kat poli..amek akaun.kalau tgk orgnye cam tak cayer je budak ni amek akaun.huhu...jgn marah fidottt...fyi fida n sume org opis panggil aku N..name glamerblogger-emoticon.blogspot.com yang diberi oleh shima mase aku memula masuk keje..masalahnye glamer ke?kuang3...blogger-emoticon.blogspot.com


1. pastikan jantina anda ialah PEREMPUAN?
mesti la k.n ni pompuan fida..tak caye leh tanye en. rahmat..huhu..

2. copy badge sebagai award anda..
DoNe!

3. nyatakan 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan...
*selalu diberi keutamaan
*hak sebagai wanita/perempuan dibela
*leh pregnant
*org akan ckp cantik bkn hensem..hehe
*syurga di bawah tapak kaki ibu...
*bleh pakai high heels
*bile nikah dapat mas kawin..$$$$$


5 comments:

syafida_88 said...

kak n....haahah...percaya lahhhhhhh fida amik akaun..fida pon x cye..ahahah...heheh

Dee said...

cantik award...

Hana Kamaruddin said...

syafida_88....hahaha!

Dee..sis..klu sker amek je.sy x kesah pon..

CINTAMANISZ Lite said...

Hana; kalo suziey (szsh.blogspot.com) jd balik Tepen..jom kita jumpa2 sekali. Tak kisah laa kalo suziey dah link ke lom ngan Hana. Tak kenal kena bagi kenal..ngeh2.
Kalo Hana jenis orait aje..kasi akak no. hp kat cintamanisz@ymail.com

haruan tasek said...

kumpul award nie