Thanks A Lot Guys ;D

Tuesday, June 9, 2009

bantuan

blogger-emoticon.blogspot.compagi tadi my boss antar surat kat aku bgtau surat tu urgent.bile tengok date kat sutar tu kene antar b4 5 Jun 2009.aik..?arini dah bape ari bulan..tu date last week.camne ni...rupenye KPKT (kementerian perumahan dan kerajaan tempatan yang lambat antar surat tu.semalam baru dia faks.so bukan salah aku la kalau aku reply surat tu lambat...hihi

surat tu sebenarnye pasal bantuan kemiskinan..nak kasi bantuan umah..tu untuk sorang je.so aku pun bukak fail dok belek2 la sape yang layak dapat.then dapat pun sorang yang aku rase layak.trus kol penguatkuasa ajak g umah tu ptg dalam kul 2.30ptg.

ni jalan nak g umah org miskin tu.siap kene lalu kawasan kebun getah.pastu umah dia jauh masuk ke dalam...nasib baik naek hilux..

ni le rupe umah yang aku nak kasi bantuan tu..opppss...bkn aku lor...tp KPKT...harap2 permohonan diterima.amin...

kejap je aku kt sini.pas amik gambar aku trus balik.maklumat lain sume dah ade.tuan umah ni pun dah kenal ngan aku.sebab selalu berurusan ngan aku pasal kemiskinan ni..

balik je opis trus transfer sume gambar then email je kt KPKT.nasib baik dia suh email.cepat skit keje akublogger-emoticon.blogspot.com. tp tibe2 leh lak server down lak kt opis aku ni. geram tul aku...blogger-emoticon.blogspot.com dah tinggal nak tekan butang send je lak tu.sabar je la..nak wat baik ni mmg banyak dugaan.huhu..tak sampai 15minit server dah ok dah.nasib baik kejap je.skrg ni mmg opis aku selalu sgt server down..harap2 pasni takde la jd lg.susah aku nak wat keje..keje ape??? UPDATE BLOG ar....blogger-emoticon.blogspot.comhuhu...tak de smpi camtu kan..tp mmg betul la keje aku byk kene gune internet.klu internet xde golap la dunia aku di opis..huhublogger-emoticon.blogspot.com



10 comments:

haruan tasek said...

ni nak kerja ke update blog nie

paraxixth said...

saye orang miskin.nak bantuan boleh x?

mizzyN said...

sangat berkhidmat untuk kerajaan

Hana Kamaruddin said...

haruan tasek..sambil menyelam minum air.huhu

paraxixth...bleh..mai sini isi borang :D

mizzyN....kate keje gomen.kene la berkhidmat utk kerajaan.hihi

Dee said...

sungguh mulia keje mu ini hana..pilih yg betul2 layak ye..

Hana Kamaruddin said...

Dee...tq sis..ye kene pilih betul2 sbb nnt kpkt sendiri yg akn dtg check.tp kadang2 tension gak sbb ade yg tipu.kasi maklumat tak betul..

MISZ NaNa said...

huhu.......tenet mcm dah jd life makan, tido pun ingat tenet jer....oh kesian giler mereka yg susah tu....harap2 mereka dapat bantuan yer...

rasp said...

mmg ramai lagik kan sis, org2 yg layak dpt bantuan...pemilihan yg nak dibuat pun kena hati2...

Hana Kamaruddin said...

MISZ NaNa...klu xde tenet 1 ari cam org sasau jdnye..huhu..mmg kesian kt org susah tu..jumpe face 2 face lg sadis..

Hana Kamaruddin said...

rasp..mmg ramai pun sis..setakat ni sy mmg siasat habis2an..klu setakat susah pastu malas keje, sihat walafiat lak tu mmg sy x layan..