Thanks A Lot Guys ;D

Friday, June 19, 2009

kunci kereta jadi senjata

lately ni byk sgt aku dgr psl kes ragut kan..kadang2 tu takut gak bile smpi ade yg terbunuh. pape pun ni aku nk kongsi sikit info @ cara yg boleh kite gunekn utk mempertahankan diri. mungkin ramai gak yg dh tau teknik ni tp bg yg tak tau tu bleh la blajar dan praktikakn...

kunci kereta jadi senjata, bukan hanya untuk perempuan tapi lelaki pun boleh gunakan teknik ini bile diragut.





hidup tidak boleh berpandukan perasaan hati yang kadangkala boleh menjahanamkan diri sendiri. perkara utama harus kita fikirkan ialah menerima atau membuat sesuatu dengan baik berlandaskan kenyataan.


note : arini aku sgt malassssssssssssssss nk update blog. rase tak sedap badan. kalau bleh skrg gak aku nk blk umah pastu tdo...blogger-emoticon.blogspot.com

5 comments:

haruan tasek said...

realiti nya itu tak akan berlaku. fakta yang benar

semOtijao~~ said...

bgos jugak ini idea..
uhuks...

paraxixth said...

nape bagitau...abes la pcah rahsia.peragut dah tau dah..huh...peragut pakai skill len nanti.

fakta atau auta

wirajiwa said...

hah baru padan ngan muker penjahat tuh.. tapi beb... biasanyer musibah nih jadi masa kita leka dan tak bersedia, itulah masalahnyer...

Mummy Dasy said...

good info..