Thanks A Lot Guys ;D

Friday, June 5, 2009

mengejar masa


tadi aku bgtau kan tghari ni aku ade plan ngan shima n salina..plan menjadi...hooray! tepat kul 12.20 tghari kitaorg trus ke destinasi yang di rancang..ke mane? kami bertiga ke ipoh..hehe..k.kangsar ngn ipoh tak le jauh sgt..tol baru rm3.50 ajo..salina yang menjadi driver sbb kitaorg naik kete dia.memula skali smpi je ipoh trus ke umah tunang salina.hantar salina ke sane sbbnye esok dia nak ke JB bersame family tunang dia sbb ade kenduri.pastu aku ngan shima meneruskan acara meronggeng dengan menggunakan kete salina.huhu..kete tu kena bawak balik kuale sbb family salina nak gune..

1st destination kitaorg ke megopleks sbb shima mau beli makeup stick kryolan.shima ni baru nak berjinak-jinak dalam dunia makeup2 pengantin ni..so ngah mengumpul barang2 makeup le..pas dah beli kryolan tu trus kitaorg ke jusco..org punye la ramai..ye la jusco ade sale skrg ni..lgpn kan cuti sekolah..nasib baik parking senang dapat...pastu trus ke bod yshop..shima nak cari eye shimmer lak..ni aku le yang mengajar shima gune eye shimmer body shop.trus je dia sambar..huhu




body shop ngah wat sale..patut le ramai orang..gambar goyang sbb aku terpakse curi2 amik gambar..SA tu dok jeling2 je aku..nasib tak juling..hehe...



pas dah settle kt body shop aku ajak shima ke vincci..saje tgk2 kasut..aku kan pencinta kasut..tak sah klu aku tak g kedai kasut..huhu..pastu trus ke jusco lak..mau beli brg yg ku idam2kn..dah lame dah usha..baru arini dpt beli..yes! gambar lupe nak amik..pastu trus ke mc'd lak..masing2 lapar tp kitaorg tapau je..ye la kitaorg kan mengajar masa..then trus cabut blk opis..dlm kete aku mkn fries je..nk mkn beger susah sbb aku yang drive..dlm dok kejar masa tu pun lmbt gak sampai opis..dekat pukul 3.15 ptg baru sampai..nasib baik masuk ptg opis tak check punch kad..huhu

8 comments:

rasp said...

sempat lunch tu lunch hour hoye2...bior lambat asal slamat ;)

iedaLUVsham said...

uishh..singgah ipoh xbagi tau ieda pon, kalo xbleh lepak sesame, hehehhe!!! =)

haruan tasek said...

pegi enjoy di hari jumaat ka

Krasz bAtu said...

dah lama x ke jusco ipoh walaupun umah dekat
hehehhee

budak kampung online said...

SHOPPING SAKAN ATAU SHOPPING TINGKAP... TUMPANG LALU..

Khas Lysha said...

waah bestnyer ada sale...

mizzyN said...

aku tgk murah juger ek.

Hana Kamaruddin said...

rasp...betul tu sis..biar lmbr asal selamat.

iedaLUVsham...ala ida.bkn xnk gtau..tp mula2 plan pg tu xtau lg jd je x.last minit br decide.len kali hana g ipoh nnt hana gtau ok..

haruan tasek..ya betul..wlupun kejap.hehe

Krasz bAtu...lor...org ipoh ka?

budak kampung online...shopping sakan ler.. ;p

Khas Lysha...betul sis..serbu cepat!

mizzyN...mmg murah.tp yg 50% tu x byk choice