Thanks A Lot Guys ;D

Monday, June 15, 2009

selsema


pagi tadi pas mandi mase nak siap2 dtg keje byk kali aku bersin..maybe sebab sejuk kot.ye la malam tadi ujan..alhamdulillah..dah lame tak ujan.asyik panas je..
akibatnye masuk je opis aku dah kene selsema.bkn selsema khinzir ok.selsema biase je.huhu...sok sek sok sek..kene ekon lak tu.mata dah rase pedih2.jangan la kene demam..blogger-emoticon.blogspot.com dah lame aku tak demam wei...pas ni nak cari panadol..walaupun aku tak sker makan ubat tp akan ku gagahkan diri utk telan panadol...eeeyak!!




12 comments:

hajarus said...

mudah2an cepat sembuh yer... AMIN...

Ady Syam said...

demam selsma ek... ok nak bagi petua sikit... banyakkan minum air suam or biasa 8 gelas sehari atau lebih... kurangkan makanan berminyak buat sementara... chewaahh cam doktor la plak :) all the best!

Hana Kamaruddin said...

hajarus...tq..td mkn mee pn dh x rase mee..huhu

Hana Kamaruddin said...

Ady Sham...sy ni bab nk miinum air masak mmg kereng.klu sihat pn x byk minum air.ni x sihat lg la x sker minum air masak.rase pahit.nwat thanks a lot

haruan tasek said...

ni demam lain nie.... ada kot

Hana Kamaruddin said...

haruan tasek....ada pe?

CINTAMANISZ Lite said...

Hmm..cuaca tak menentu ni senang nak dpt penyakit. Sesape pun..jagalah kesihatan baik2 ye..

rasp said...

Sis, make sure makan ubat..
tak best selsema, sengal2 badan je nanti..
take care and hope u dah ok ...

Hana Kamaruddin said...

CINTAMANISZ Lite...betul la kak..akak pun same jage kesihatan k

rasp...dah mkn ubat sis walaupun x sedap..huhu..nway thanks

syafida_88 said...

wah....hope cpat sihat...hehe

Dee said...

mkn ubat ye nanti..

Hana Kamaruddin said...

syafida_88...TQ fidod...hehe

Dee...orait sis...tq