Thanks A Lot Guys ;D

Thursday, June 4, 2009

Tag From IEDA

first time kene tag ngan ieda. tq ieda..laen kali tag lagi...


Tugasannya berbunyi begini.


1. Ambil gambar keychain yang ada pada kunci kereta/motor/van/lori atau apa-apa saja kenderaan. (kunci rumah/office tak aci ok)


kunci kete aku tak de keychain..camne nih..;p

2. Buat ulasan tentang keychain korang.
keychain tarak nak wat ulasan mende..hihi

3. Nyatakan juga jika ada memori indah atau kenangan indah pada keychain tersebut.
kenangan indah pasal keychain takde sbb kunci kete ni takde keychain. dulu ade le aku letak keychain spongebob tp keychain tu dah patah..huhu

aku tamau tag sape2..tp sape2 nak wat dipersilakan..



4 comments:

rasp said...

hehehehe ada gak kenangan keychain patah yg menyebabkan nggak ada keychain skarang .... amenda la yg i melalut nie...

Mira said...

hehehehe keychain ni untuk lawa je...mira pun x de keychain...key ngan alarm je ada...

Hana Kamaruddin said...

rasp...betul3..sy tak kesah sis nk malalut ape pun..hihi

Hana Kamaruddin said...

Mira...tau tak pe...ble keychain patah maleh dah nk letak keychain br..huhu