Thanks A Lot Guys ;D

Wednesday, July 22, 2009

burok perangai..hehe

nampak tak ape dlm beg plastik tu? hihi...leh nampak kot...

ni kasi full pic skit...

yup...rambutan kuning aka rambutan gading...asyik cter psl buah je..ye la skrg kn musim buah-buahan...huhu..rambutan kuning ni dudu beli semlm mase kitaorg lunch..ade org jual kt tmpt kitaorg mkn tu..dudu tanye nak x? ade rambutan kuning...laju je pale aku ni mengangguk.hahaha! best2..mesti sedap.aku mmg suke sgt ngn rambutan kuning ni..sbnrnye dah lame aku nak makan rambutan kuning ni..tp disebabkan batuk yang melampau 3 minggu lepas ku pendamkan hasrat hati.cewahhhhh! ni pun batuk tak bape nak elok lagi..tp lantak la.belasah je la...dah tak leh tahan...

mase kat kedai makan tu aku dah makan 4, 5 biji rambutan ni.tak sabar2...pastu balik opis malas la aku nak bwk masuk opis..tinggal je dlm kete..bile time blk je trus masuk kete..dah tak sabar2 nak mkn rambutan kuning tu..huhu

tgk tu..siap letak plastik rambutan kat seat depan ye.sebelah handbag...senang nk capai...

trus aku ngap rambutan tu sepanjang aku otw nak balik umah...haha! burok perangai..sambil drive sambil makan rambutan..nikmat betul..!

*sila abaikan rupeku yg pucat dan sememeh itu ;)

7 comments:

Rona Realiti said...

wah... moktan...
sedapnya...

Hana Kamaruddin said...

mmg sedap...
masam2 manis...

Dee said...

xmoh ar mkn moktan..batuk..

Krasz bAtu said...

lama x makan motan nii

Hana Kamaruddin said...

Dee : dah xleh tahan la sis.batuk pn hentam gaks..

Krasz batu : mkn jgn x mkn..rogi oooo

ikiqzalia said...

ok je mana ada sememeh... ala klu dh teringin tu xpe makan je... lg pun dlm kete sendiri...

sedap rambutan kuningkan..??

CINTAMANISZ Lite said...

Akak suka gak ngan mutan gading ni. Tapi mutan merah pun akak suka terutama mutan deli dan mutan anak sekolah, hehe..

Ni aje ke yg nak makan time2 cenggini? Senang ler 'dudu' nak layan, huhu..