Thanks A Lot Guys ;D

Wednesday, July 1, 2009

laparrrrrrrrrrrrrrrrrr


mane la dudu ni....org dah lapar gler ni...blogger-emoticon.blogspot.comdah tak lalu nak makan biskut...arini dudu cuti lg..semlm pon cuti..asyik tak larat je..sakit2 badan..pembawakan budak katenye....aikkkk?blogger-emoticon.blogspot.comaku yang pregnant dia lak yang x sihat...huhu...nasib la yang...

pape aku bersyukur sebab setakat ni aku tak de mengalami sebarang alahan lg..mintak2 la sampai bersalin nnt tak de pape masalah..wahhh...! dah jauh dah pikir ni :D

7 comments:

cookie devine said...

macamana Cik Cookie nak bawak budak nanti.Hurmmmm....

Dee said...

hana..ko mtk2 hubby ko je tanggung suma tu..hahaha..sian gak kt dia eh..

Hana Kamaruddin said...

cookie devine....bkn senang nk dpt pengalaman cmni...hihi

Dee...tu la psl sis.teringt lak dulu klu sy period hubby yg over dahaga, naik jerawat kt muka la..itu la ini la..tak sangka lak ble preggy ni dia gak yg kene..huhu

Leeza Rule said...

oh..pregnant...congrats to both of you..

Mummy Dasy said...

wah bestnye husband yg mengalami simptom² pregnant ni..jeles jeles

Hana Kamaruddin said...

Leeza Rule....thanks a lot

Mummy Dasy...tu la sis..nasib baik sy x kene.mintak2 la smpi bersalin nnt sy ok..

Framestone said...

erm ade jugak kes

isteri pregnant...tp suami ngidam bukan he...23x