Thanks A Lot Guys ;D

Tuesday, August 25, 2009

apek...cepat la datang!

*N3 ni takde gambar.harap maklum...

adusss.....computer aku wat hal lak.cable network problem.nak gune sistem tak bleh, nak gune internet tak leh..susah aku nk wat keje.dugaan2.....

nak wat keje terpakse gune computer org laen lak.computer org paham2 la kan.mmg leh gune internet bagai tp problemnye ble aku nk update blog tak leh lak.asyik blank je.nk komen kt page kenkwn pun x leh.hampeh tul!

so last resort aku update gune hp je..tp nak cter panjang2 tak larat lak nak menaip.ye la..keyboard kecik..bleh tergeliat tgn ooooo!

nanti kalau computer aku dah ok aku update pasal citer2 ramadhan aku lak k...selamat menjalani ibadat puasa di hari ke 4.

APEK....CEPAT LA DATANG REPAIR CABEL NETWORK SAYA!

7 comments:

mizzyN said...

pot pet pot pet pot pet. nak gi cari baju baru ni (baju bese aje)

.:: zeela zaynal ::. said...

dugaan di bulan ramadhan..ye takk??

CINTAMANISZ Lite said...

Tu ler dugaan dlm bulan Ramadhan..ngeh2..

cookie devine said...

kenapa apek?nyoonya talak ke?

Hana Kamaruddin said...

mizzy N : aku pn tak beli baju baru lg ni..

zeela : ye zeela.menguji keimanan sungguh..

CINTAMANISZ Lite : tu la psl..sabar je la...

cookie devine : sbb apek yg amik kontrak repair cable kt opis ni...

Dee said...

sabar2..ko nyer IT guy apek eh..

FdausAmad said...

Gua naka ajak lu dtg lepak kt blog gua.Rilek rilek.

Jom.