Thanks A Lot Guys ;D

Monday, August 17, 2009

ATTENTION...!

salam ari monday..! ari yang rasenye sume org malas g keje...kuikuikui...blogger-emoticon.blogspot.com
aku juge begitu...arini dah 17/08/09 bersamaan 26 syaaban...kejap je mase berlalu..lagi bape ari je nak masuk ramadhan...bulan puase la tu..

so aku nak mintak jasa baik korang sume (followers)...leh tak emailkan alamat surat-menyurat umah @ opis kat aku...bkn nk kasi hadiah ke ape..tp kan nk dekat puase ni..pastu raye..mane ler tau kot2 terajin nak pos kad raya..kalau lg rajin+baik hati aku pos kueh raye skali...blogger-emoticon.blogspot.comlagipun aku nak address ni sume utk simpanan aku saje..bknnye nak gunekan utk tujuan tak elok k...no, no, no..!

so korang sume leh la emailkan alamat korang sume kat email aku ni:
hanakamaruddin@gmail.com

thanks a lot guys...!




8 comments:

iedaLUVsham said...

orait nnt aku email k ;)

paraxixth said...

kalau nak email kat gua ok.paraxixth@yahoo.co.uk
x pun ym je gua.gua bagi on da spot.

nnt gua jejak kuala kangsar gua boleh laa beraya.haha. dah lame tak jejak sana.rumah peninggalan kat bukit kerajaan...rumah sahabat handai kat bukit chandan. kat bendang panjang. merata gua punya kaki kat sana

Hana Kamaruddin said...

iedaLUVsham : ok thanks ieda

paraxixth : bleh dtg beraye.tp umah sy d taiping.kt k.kangsar umah mertua...

Izan said...

ni mintak alamat ni kes nk antar kad raya la ni yek. =)

cookie devine said...

hana,mula Cik Cookie nak wish happy belated 1st universary.lewat sgt.xpasan(sbtlnya xtau).ngengeh...email Cik Cookie utk FB musangthecat@yahoo.com

utk YM cookiedevine83@yahoo.com

bg hanna punya k.

zura@iwan said...

slm hana...hana minta adres kite ye? tp apa email hana?

Hana Kamaruddin said...

Izan : izan ni dok jauh sgt .klu x bleh anta kad raye gak...

cookie devine : sy dah add awk kt FB ngn YM

zura@iwan : email hanakamaruddin@gmail.com

Dee said...

nti akak email ye..