Thanks A Lot Guys ;D

Friday, August 14, 2009

beli ini...yey!


tengahari tadi mase rehat aku g beli bende ni ngan shima...suke! suke! suke!

ni kotak dia...nampak tak tulis pe kat atas kotak tu?

casing luar....cam wallet lak...huhu


ni la bende yang aku beli tadi.eyeshadow..ngeh3..dah lame tak beli brg2 makeup sejak aku pregnant aritu..jadi cam tak bape minat..so since aku dh miscariage aritu, semangat utk bermakeup kembali menjelma...

member aku shima yang suggest makeup ni..sbb dia dah gune...dia kate elok, tahan lama pastu senang nak tanggalkan..aku tgk dia pakai pun lawa je..makeup ni from arab..rege pun boleh tahan tak mahal sgt..so trus berkenan then mase tu gak nak g beli...tak sabar2..huhu (itulah perangai aku ye kengkwn) makeup set ni beli kat kak ida.kak ida ni dulu officer kat opis aku..sekarang dah berenti then wat bisnes..tak sabarnye nak gune...!

*ahad ni (16/08/09) opis aku ade wat sukan keluarga.aku masuk kumpulan HANG LEKIR.aku datang utk bagi sokongan je.sukaneka sume aku tak join.gud luck guys!

4 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

Amboi hana..leh ler dipadankan dgn pelbagai baju ni ye.
Senang nak bawak holiday cenggini..

Hana Kamaruddin said...

tau xpe kak..sbb leh padan ngn byk baju pastu senang nk bwk berjln la sy beli makeup.. :D

iedaLUVsham said...

uishh..lawo le makeup ko, byk blusher plak tu, bestnyer...brand arab ek? arab punyer makeup lelawo ;)

Hana Kamaruddin said...

tu sbb aku beli..a'ah..akak yg jual tu yg gtau kate brand arab..aku beli je...