Thanks A Lot Guys ;D

Friday, August 14, 2009

Flip Flap


lame dah teringin mende ni...rasenye sekarang ni kat kete mane2 pun mesti kite nampak bende ni..macam2 design...

mase memula bende ni kuar rege dia dekat rm20..tapi sekarang ni dah murah..sekarang ni rege bende ni dalam rm10 camtu...

tapi yang aku beli ni murah sgt...baru rm5.90 saje...percaye tak? kalau tak percaye pun kene percaye gak...sebab mmg rege dia camtu..kat kedai yang aku beli ni ade mcm2 design dan rege..start from rm5.90 dan yang paling mahal rm12.90...so aku beli yang paling murah..sebab kalau jahanam pun tak de la terase sgt kan....hehe

sekarang bende ni menggedik dgn jayanye di dashboard keteku :D

5 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

Mende tu menggedik..hang pun jgn ler tergedik sama masa drive, bahaya tau..huhu..

Minat spanbob ye? huhu..

SNAS said...

Hai...sama la.
$$ pasan kt umah pn akak $$ baru beli "Filp Flap" ltak kt kete mcm awk nie..
$$ baru tgok kt kedai masa tu rm6.90 jer (kt Jb la)
Nape sy x bleh baca tulisan n3 awk yer??
TQ

iedaLUVsham said...

uishh..murahnyer, cian papa ieda beli 8.90, benda yg same cam hana, papa ku d tipu, huhuh!!! ;p

mizzyN said...

benda ni konon2 guna solar. aku tgk dlm gelap pun menggedik. masa terang tak menggedik plak.

Hana Kamaruddin said...

CINTAMANISZ Lite : mane leh menggedik dlm kete kak..nnt dudu cubit.adussss!

SNAS : xleh bace n3.ntah! org laen leh je baca..cube lg ek..

iedaLUVsham : laen tempat laen regenye ieda..biase la tu.strategi jualan...

mizzyN : aku punye ni mlm dia tdo..siang je dia menggedik klu kene mahatari.klu kete dok kt garaj dia sonyap je...