Thanks A Lot Guys ;D

Tuesday, September 22, 2009

eid mubarak 1430H

STICKY MODE ENTRY
scroll down for the latest entries..tq


sempena hari raya yang bakal menjelma ni aku dan en. suami aka dudu ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada saudara-mara, rakan sekerja, kengkawan baru dan lama, teman2 bloggers semua termasuk la silent readers.ececehhh...ade ke? cam ramai sgt kan..huhu

aku juga ingin memohon kemaafan andai ade terlanjur kate, terlajak bahase, terguris hati..mintak maaf ye semua...

ok...pada yang nak balik kampung tu berhati-hati la memandu ye..kalau penat, ngantok korang rehat la ye..ingat lah org yang tersayang...huhu

kad ni korang amik la ye..wat menambah koleksi kad raye..

blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments:

mizzyN said...

selamat hari raya beb.
aku pos baju itu selepas raya tau sbb kalau aku pos jumaat pun tiba lepas raya juga kan.

Hana Kamaruddin said...

selamat ari raye utk ko juge...ok aku x kesah pn.janji nnt selamat smpi..nnt ko dah pos ko msg aku k....

CINTAMANISZ Lite said...

Akak tak sempat nak amek ler..hmm

Mana citer raya?

hajarus said...

selamat hari raya hana.. hajar datang ambil kad rayer ni... :D