Thanks A Lot Guys ;D

Sunday, September 20, 2009

Suasana Hari Raya


hari pertama beraye. amacam sume...? mesti best kan. dapat beraye ngan keluarga tercinta. tahun ni beraye kat umah aku. pastu baru balik umah fil.. almaklum la dekat je.tak kesah sangat beraye umah sape pun..hehe..... tu plan asalnye tapi arini dudu demam la plak.. baring je dalam bilik. cian dudu... sebenarnye memang dudu da 2, 3 ari demam. ingatkan arini ok la..rupenye makin teruk lak.. maybe sebab semalam kene ujan kot..ye la semalam ujan sepanjang ari... gambar kami berdua nan ado..esok2 la kot baru nak bergambar..huhu

nway ni antara lagu peberet aku ngan dudu..memang suke sangat lagu ni..nampak kiut je anuar zain dalam ni..enjoy k



2 comments:

imanshah said...

Biar hati sejernih air,jangan pula dipenuhi lumpur
Kalau salah belum berakhir,harap diampun dengan rasa syukur
Jika budi dipenuhi ikhlas, jangan ia disulam tuba
Jika ada salah dan silap, harap diampun di hari raya...
Biar amarah disunting sunyum,ibarat pekerti disulam kasih
Harap dihalal makan dan minum, ibarat rezeki yang tidak disisih

IMCurtain said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri & Selamat Bercuti dari IMCurtain.com

p/s: Join our blogging community and spread your words there! Malaysian Blogger Community