Thanks A Lot Guys ;D

Friday, October 30, 2009

JUS MATE 5

STICKY MODE N3
latest entries scroll bawah ye. TQ


salam ari senin sume......amacam weekend korang. best tak? jangan malas2 lak nak keje ari senin ni (peringatan utk aku juge) hehe..arini nak cter skit pasal Jus Mate 5. rasenye ramai org dah penah dengar pasal produk ni. rata2 ramai yang kate berkesan. aku mmg tak tau sebab tak penah cube pun. huhu... ade sape2 yang penah cube ke? amacam..ok tak?

sebenarnye kawan aku suh aku tolong promote Jus Mate 5 ni...dia pun baru je jual bende ni. setakat ni alhamdulillah la ramai gak yang order. kalau korang nk tau lebih lanjut lagi pasal Jus Mate 5 ni korang kelik sini ye.............

harge di pasaran sekotak rm200. tapi kawan aku ni jual rm160 sahaje. kalau amik 3 kotak lak rm450.murah kan? sebabnye dia ckp kat aku biar dia untung skit tapi produk jalan............

sape2 yang nak order leh contact kawan aku ni. name dia SHIKIN (0175193450). tapi kalau korang segan korang order je kat aku. nanti aku gtau dia k.......

4 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

hehe...baguih ler tolong2 kawan. akak tingin gak nak cuba tapi cik abang tak bagi. Dia soh wat exercise aje..heheh..

Mr Swat said...

kekekekk aper tah jusmmate nih.. huhuhhuh.... dengar jer... xtaw pon pebende tuh.. huhuu

Cik Cookie said...

dah cuba tapi satu packet je.Huhuhu...
Kawan Cik Cookie dah turun 10kg.
Cik Cookie?

.:: zeela zaynal ::. said...

salam..
product ni mmg 2 thumbs up!
i dah try taw..dlm 2 minggu dah turun 4kg..alhamdulillah!