Thanks A Lot Guys ;D

Wednesday, November 18, 2009

capek...

salam sume...aku capek bangat sebab kelmarin (isnin) aku baru sampai ke umah. dalam kul 830 malam aku selamat sampai dan sepanjang perjalanan balik from KL ujan lebat giler. terpakse la aku membuntangkan bijik mate supaye nampak jalan lebih clear. al maklum la rabun. so disebabkan kan penat berjalan aka shoping aku sambung cuti the next day. bantai tido sampai tengahari baru bangun. huhu....

MyEm0.Com

gambar sepanjang aktiviti bershoping nan ado. malas.....mood shoping lebih mencanak-canak dari mood bergambar. ekeke...ni ade sekeping dua je..kire ok la tu kan dari takde langsung. kali ni aku berjaya buktikan yang aku tak de shoping barang2 aku pun. sume barang2 untuk umah je. just ade terselit terbeli 1 suar mase g marks & spencer. oppsss! lupe lak ade beli 4 lai tudung mase g jalan TAR.ngehngeh...see dudu, org displin k....no handbag, no shoes, no shirt.....

ni gambar ari sabtu. mase otw balik from nilai. yang dalam beg plastik merah tu ade frame ayat kursi. yang besar depan aku tu cermin. beli 2 sebab mak aku pun terbekenan. fyi aku dok dalam kete kaki tak leh letak bawah. so melunjur atas seat. nasib baik nilai ngan serdang tu dekat...huhu


ni lak gambar ari ahad. otw balik umah from ikea. terpakse aku dok terselit je sampai terjongkit bahu. tempat duduk ngam2 je utk bontot aku. hehe...kat ikea ni terlebih shoping skit. 2 troli sbb byk barang2 dalam kotak. tapi bukan sume barang2 aku. campur barang yong ngan mak gak. tapi aku frust sbb ade 2 benda yang aku tak dapat beli sbb tak muat kete. nampak gaya cam kene repeat lagi ni...haha!

5 comments:

iedaLUVsham said...

beshhnyer hana bershopping2! kat ikea plak tuh :)

Hana Kamaruddin said...

hubby kasi duit.hana on je.hehe...tp ikea mmg peberet place.klu g kl mesti nk g ikea wlupn xbeli pape...

Izan said...

amek ko penuh kete.. sib baik tak kene tinggal kat ikea bb da tak muat kereta. heheh

Hana Kamaruddin said...

haha..! klu kene tinggal pun hana sanggup...

CINTAMANISZ Lite said...

haha....hang dok sini pun terjebak ngan kegembiraan membeli-belah di IKEA ye?? Kat Nilai pun hang tak shopping tahap gaban...kat IKEA berhabes duit dlm wallet ye...ngeh..