Thanks A Lot Guys ;D

Thursday, December 31, 2009

2010



lagi bape jam je nak melangkah ke tahun baru. bile cter pasal tahun baru ni ramai yang tanye pasal azam. so camne ngan azam korang tahun ni? dah tercapai ke? kalau tak tercapai leh postpone next year. aku malas le nak tanam azam ni. takot tak tercapai. bleh...?

tahun 2009 banyak sangat suke duka dalam hidup aku dan dudu. papepun aku bersyukur dengan ape yang berlaku. orang kate ade hikmah disebaliknye. dan yang paling best dekat nak ujung² tahun ni ade bende best yang jadi kat aku. tapi bende tu kite secret la dulu ek. bile sampai masenye nanti aku kasi pecah itu rahsia. hehe...

so kengkawan sume aku n dudu nak wish happy new year kat korang sume. semoga azam tahun 2010 ni tercapai.aminnnnn...!

*picture from google

5 comments:

iedaLUVsham said...

epy new year hana! :)

Hana Kamaruddin said...

thanks ieda.u too :p

Ena said...

Salam Tahun Baru 2010..
Mudah2an kite dipermudahkan segala urusan.. :)

Rinna said...

Salam Tahun Baru 2010 Hana.. :)

Izan said...

happy new year... =)