Thanks A Lot Guys ;D

Tuesday, December 22, 2009

blackout



semalam al kesahnye blackout di kawasan umah aku. mak cakap start tak de letrik dalam kul 4pagi camtu. aku tak sedar pun sebab lena diulit mimpi.hehe.... yang aku sedar tak de letrik ni dalam kul 6pagi. tu pun sebab alarm berbunyi. kena bangun nak g keje....

tapi camne nak g keje kalau baju tak gosok? malam kelmarin tak sempat + penat sebab baru balik dari penang. so aku msg la ma gtau yang aku lambat skit masuk opis. nak tunggu letrik ade baru leh gosok baju then g keje. tungu punya tunggu last² pukul 11pagi camtu baru ade letrik. yahooooooooooo...! cuaca pun dh start panas kan. sonok la letrik dah ade. kalau tak memang jadi cacing kepanasan la dalam umah...

dok pikir² tak kan nak g keje dah kul 11. nak gosok baju lagi, siap lagi...kurang² amik mase 1 jam (ye...aku bersiap memang lame skit) so keputusannye aku amik cuti je la semalam...

pastu disebabkan cuti trus plan ngan dudu petang nak g amik kunci umah. akhirnye kunci berada di tangan. tapi banyak lagi bende yang nak diuruskan. tapi takde la sampai nak renovate umah tu. biar dulu la. lagi pun dok berdua je. just nak kemas ape yang patut. kalau bleh memang nak pindah secepat mungkin. dekat sikit ngan tempat keje. dah tua² ni tak larat la nak bawak kete jauh².huhu....

(images from google.TQ)

6 comments:

~sYeM@~ said...

syok2....erm ala pelan2 k...kak n,tadi ma taknmpak kak n ler...ma nmpak kete jerk...rase cam dah lama tak nmpak yak...t ma cuti tau...mayb khamis ni...

Hana Kamaruddin said...

aik..cmne leh tak nmpk lak?tadi bukan ma trun bwh ke?kn ma tegur k.n td.lupo ke?huhu...
cuti nk g mane?lame la cuti smpi senin...

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Sediakan lilin sebelum gelap =p

Pesanan ini dibawa oleh Faer~! kui3

Hana Kamaruddin said...

itu sudah pasti...tq

Cik Cookie said...

CC blackout di CH

Hana Kamaruddin said...

alahai kesiannye...g bercuti xde letrik lak.huhu...