Thanks A Lot Guys ;D

Tuesday, December 1, 2009

BODEK

aku memang benci betul ngan orang yang kuat bodek. depan bos, depan orang sume nampak baik. tapi kalau belakang, nauzubillah. berlakon nombor 1. kalah rosyam nor, fasha sandha, dato' jalaludin hasan, ruminah sidek, nor fazura, sharifah amani, remy ishak, blablabla.... sume kalah la.

ape la nasib aku ni berjiran (opis) ngan orang camni. kadang² letih mata aku ni dok tengok lakonan mantap dia. sakit telinga aku bile dia dok mengata orang. kalau dah kuat bodek tu harus la gedik skali kan. mase memula 'dia' masuk keje dulu tu ok je aku tengok. tapi bile dah lame keje taring 'dia' dah mula keluar. ape yang wat aku menyampah sangat tu maybe sebab dia jiran terdekat aku. so 8am to 5pm dok nampak muka dia je. fyi kat opis ni pun ramai yang kureng skit ngan 'dia' ni pas 'dia' ade wat hal ngan staf² opis after majlis perasmian opis dulu. so 2, 3 kerat je la yang rajin melayan 'dia' ni....

MyEm0.Com

maaf....tujuan aku menulis ni bukan nak burukkan 'dia' tapi hanya luahan perasaan sebab aku memang dah tak bleh blah dengan perangai dia. aku tau nobody perfect. aku pun same tapi bile dah di luar batasan tu memang dah tak tertanggung rasenye. lame² bleh bengong aku jadinye kalau trus berjiran dengan 'dia'. harap² next year dapat aku jiran baru. biar orang lain lak meroyan tengok perangai 'dia'.

MyEm0.Com

*YA ALLAH...ampuni la dosa²ku ini. amin.....

9 comments:

mizzyN said...

haha mengumpat pastu insaf

Dee said...

sabar jelah hana..

Hana Kamaruddin said...

mizzyN : aku ni kan baik hati..tu sbb cepat insaf.huhu

Dee : mmg ngah bersabar la ni sis.klu tak dh lame meletop...nway thanks

iedaLUVsham said...

uish..mare tuh, hehhe!! xpe2 sabo2 ek hana :)

Hana Kamaruddin said...

mmg mare..tp hanye mampu luahkan kt sini..thanks ieda...

SharHanah® said...

kat mana² pun ada org macam tu. Harap bersabar yer Hana ...

caspercute said...

Kalau kita, kita buat derkk jerr..kalau dia bercakap pun kita buat tak tau jer...biar dia terasa sikitt.

CINTAMANISZ Lite said...

sesekali best gak membodek...haha

Hana Kamaruddin said...

SharHanah : tu la psl.tp xsangka lak berjiran...

caspercute : sy memang x layan pn dia.ape lg nk sembang.klu berckp pun hal keje je.xkuase la nk layan dia...

CINTAMANISZ Lite : sesekali xpe kak.jgn ari2...