Thanks A Lot Guys ;D

Monday, December 14, 2009

shawl lagi :D


sejak aku sker pakai shawl ni, memang pantang nampak kedai jual shawl. mesti gatal je tangan ni nak membeli. lagi syok membeli sejak aku beli penyangkut selendang/tudung ni. bile gantung sume shawl tu nampak cantek je tersusun.hehe....


ni shawl yang aku sempat sambar mase kuar beli barang ngan mak ari jumaat lepas. jangan tak caye, rege 7 helai shawl tu tak sampai rm40. murah kan? mane la aku tak giler membeli. ngehngeh...



No comments: