Thanks A Lot Guys ;D

Thursday, November 25, 2010

3 month young

assalamualaikum n hello...................

YES...! (bukan Year End Sale ye) akhirnye berjaya gak wat entry arini. anak dah masuk 3 bulan baru hegeh² nak update blog. udah terabai blog ni sejak ade anak ni. ecece.....cter cam ade 10 orang anak je. hahahahaaaaa...! ok 1st skali nak cter pasal budak kecik kesayangan hamba....

owh...sekarang dah tak kecik cam lahir aritu. now adelia dah 3 bulan++. berat lak dah 5.5kg. kebolehan terkini dah leh senyum, pandang bile orang panggil nama dia, leh angkat punggung skit², main air liur....ape lagi ek? itu je kot. nanti kalau ingat aku update lagi ye. last but not least gambar terbaru adelia.eh...ibu dia pun nak interprem gak. kuikuikui....

ibu n adelia. adelia wat muke sebab ibu pakse amik gambar. haha...!

3 comments:

ALoNa Cintamaniszlite said...

kiutnyer dier..
ni ikut muka sape ler ni..ngee..
gi keje sape yg jaga dia??

Hana Kamaruddin said...

kiut tp garang.haha..!nway mekasih kak..
muke sebijik ikut baba dia.ngn rambut terpacak..hana antar dia kt umah pengasuh.dekt je ngn umah mak.xsmpi 5 minit dh smpi =)

mizzyN said...

baru nampak anak ko. kat fb lupa nak tgk.